Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 33 днів. За цей час ми опублікували 26965 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Uklon

Середній чек на автівці сервісу Uklon у Києві становить 263 грн. Водночас ціна середнього регіонального чеку – 151 грн, як повідомила команда сервісу на заході Uklon Media Day. Тобто кияни в середньому платять більш ніж на 100 грн більше за поїздку, ніж мешканці інших 26 міст України, в яких наразі присутній сервіс Uklon.

Також відомо, що чимало жителів столиці жаліються на значне підвищення цін на поїздки під час тривог. Однак СЕО Uklon Сергій Гришков пояснює особливості ціноутворення у Києві:

«Воно складається з двох частин: статичної (базовий тариф, який зокрема залежить від кілометражу) і динамічної (ціна змінюється під впливом попиту та пропозиції). Наприклад, під час тривоги або в годину пік вартість поїздок зростає, оскільки у певному сегменті користувачів стає значно більше за водіїв. Це пов’язано з обмеженням руху через мости, заторами, частковою зупинкою громадського транспорту. До того ж, під час заторів водій заробляє менше, ніж за аналогічний період в інші години, коли є можливість виконати більше замовлень. І наша основна задача – запропонувати найменшу ціну, за яку водій погодиться виконати замовлення. Тобто це регулює ринок».

Водночас компанія зазначила, що за 2024 рік сплатила 680 мільйонів грн податків і входить до 50 найбільших роботодавців країни. Крім того, Uklon належить до десятки найбільших донатерів у сфері IT на підтримку ЗСУ і соціальних ініціатив. Зокрема, з вересня 2024 року компанія донатить десять гривень на поточні збори з кожної поїздки класами «Бізнес» та «Прайм».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button