Європейський банк збільшив суму інвестицій в оновлення вагонів київського метро
Попередньо узгодженої суми виявилось недостатньо.
Попередньо узгодженої суми виявилось недостатньо.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 33 днів. За цей час ми опублікували 26965 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Мер Києва Віталій Кличко повідомив, що на Ukraine Recovery Conference в Римі скоригували попередню кредитну угоду, щодо модернізації київського метро і відтепер очікується 150 мільйонів євро.
Мова йде про попередню угоду на 50 мільйонів евро, які мали піти на ремонт старих вагонів і закупівлю нових.
Нагадуємо, що більша частина вагонів київського метрополітену виготовлені у 1970-их роках, і їх вже неодноразово модернізували, щоб продовжити їм термін експуатації.
Мер зазначив, що через війну та постійні обстріли довелося коригувати вже існуючі проєкти. Під час попередньої угоди мова йшла про заміну старих вагонів на нові енергоефективні моделі у кількості 120 – 160 штук.
А восени планують підписати ще дві кредитні угоди на 77 мільйонів євро для закупівлі нових вагонів метро та тролейбусів.
Мер також згадав і про метро на Троєщину, так ЄІБ зацікавлений у стратегічному проєкті будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро, орієнтовна вартість якого півтора мільярда євро.
Нагадуємо, що у «Хмарочосі» є матеріал про те, чому метро на Троєщину ніколи не збудують, де пропонуються кращі, на думку урбаністів, альтернативу.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті