Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 1 днів. За цей час ми опублікували 26736 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: dercen

Спільнота Bike City поділилася даними про кількість велоорієнтованих громади в Україні.

Так в країні є 1469 громад, і лише 25% з них запланували розвиток велоруху в своїх стратегіях, а 30,6% громад (449) мають документи, що визначають розвиток велоінфраструктури.

Тобто, менше третини громад країни зацікавлені в розвитку хорошої велоінфраструктури.

Найбільша кількість велоорієнтованих громад є у Львівській, Івано-Франківській і Полтавській областях.

Разом з тим лише у 45 громад є власні концепції розвитку велоінфраструктури. Лідери за кількістю таких концепцій: Київська, Полтавська та Чернігівська області.

А у 14 є свої затверджені велоплани, а плани сталої міської мобільності мають тільки 13 громадах (0,9%).

На сьогодні документи обласного рівня, що передбачають розвиток велоруху, є лише в Київській, Закарпатській та Івано-Франківській областях.

Попри те, що ситуація далека від ідеалу, представники Міністерства розвитку громад та територій України підкреслили важливість розвитку міської мобільності та екологічного транспорту, адже велосипедна інфраструктура є частиною європейської стратегії та повинна інтегруватися в плани сталого розвитку міст.

Щоб покращити обізнаність українців у перевагах велоруху, у Національному транспортному університеті відбулася презентація першого в Україні навчального курсу «Планування та організація велосипедної мобільності».

Так нагадуємо, що цей курс створили разом з U-Cycle і проєктною командою Bike City consulting, щоб підготувати спеціалістів для планування велосипедних доріг та організації безпечного велоруху в містах і регіонах.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button