Мости, як одна з головних проблем столиці – в якому вони зараз стані
Щодо деяких мостів експерти кажуть, що ті можуть обвалитися будь-якої миті, «абсолютно несподівано».
Щодо деяких мостів експерти кажуть, що ті можуть обвалитися будь-якої миті, «абсолютно несподівано».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 8 днів. За цей час ми опублікували 26780 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Видання Новини.Live проаналізувало стан головних мостів у Києві.
Один з найстаріших і найаварійніших мостів Києва — міст Патона.
Це перший у світі суцільнозварний міст довжиною 1543 метри. Його почали будувати ще до Другої світової війни, але через бойові дії та інші проблеми міст відкрили тільки в 1950-х роках.
Нагадуємо, що весною у Хмарочосі зазначалось, що Мер Києва Віталій Кличко шукає інвестора для відбудови моста, адже той вже сім років вважається непрацездатним. А під час обстеження 2023 року у його тріщинах взагалі знайшли сталактитні відкладення.
Мер зазначає, що міст Патона досі не відремонтовано, бо його було передано уряду ще в 2021 році в рамках програми «Велике будівництво» і з того часу процес постійно гальмувався.
Петрівський залізничний міст (або Рибальський) — найстаріший залізничний міст Києва, якому вже 80 років.
Він проходить через Дніпро та Десенку, з’єднуючи Рибальський острів з Воскресенкою та Русанівськими садами. Мостом курсує міська електричка. За свою історію міст тричі змінював руслові та заплавні прогони, востаннє — 20 років тому, у 2005 році.
Дарницький міст звели у 1951 році, зараз він з’єднує Березняки на лівому і Печерськ на правому березі.
У 2004—2012 роках до нього добудували комбінований залізнично-автомобільний міст, розташований за 40 метрів південніше. У 2023 році завершили будівництво з’їздів на лівому березі Дніпра. Але основну конструкцію ніколи не реконструювали. Попри вік і велике навантаження, він і досі в експлуатації
Міст Метро в Києві, відкритий у 1965 році – знаходиться в аварійному стані.
Цим мостом проходять чотири автомобільні смуги та червона лінія метро, що сполучає береги столиці. У 2023 році перевірка виявила серйозні пошкодження: іржу на металі, тріщини та руйнування бетону. Ремонтні роботи розпочалися влітку 2024 року.
Нагадаємо, що ще у 2018 році проектувальник мостів Георгій Росновський вважав, що київський міст Метро може обвалитися будь-якої миті, «абсолютно несподівано»
Русанівський метроміст, який є продовженням Мосту Метро, відкрили для руху у 1965 році.
Він проходить над Русанівською протокою між Гідропарком та метро Лівобережна. Перший великий ремонт відбувся лише у 2019 році. Тоді підсилили основні частини мосту, замінили металеві деталі всередині, полагодили пішохідні доріжки та оновили освітлення. Нагадаємо, що вартість капітального ремонту мосту склала 234,7 мільйонів гривень.
Південний міст знаходиться між Голосіївським та Дарницьким районами і був відкритий у 1990 році.
Ним проходить зелена лінія Київського метро. Незважаючи на те, що капітального ремонту на мосту ще не було, його регулярно підтримують у належному стані. Після початку повномасштабної війни рух мостом частково обмежили та весною цього року Рада оборони міста Києва дозволила рух транспорту Південним мостом, — але тільки з лівого на правий берег.
Дарницький залізнично-автомобільний міст почав функціонувати частково у 2010 році.
У 2023 році завершилося будівництво та відкрилися з’їзди та заїзди на Дніпровську набережну з лівого берега. Це означає, що проєкт мосту повністю завершили. З моменту відкриття на мосту ще не проводили повної реконструкції.
Північний міст, який свого часу називався Московським, відкрили у 1976 року.
Капітально його ще не ремонтували, але періодично відновлюють дорожне покриття, що спричиняє великі затори між Почайною та Троєщиною. У 2025 році Турецька компанія виграла тендер на ремонт частини мосту коло лівого берега. Але з часом виявилось, що цю частину не доремонтують через брак грошей.
Гаванський міст з’єднує Поділ з Набережно-Рибальською дорогою. Його перша частина відкрилася у 2007 році, а друга — у 2010 році.
Міст ще не ремонтували повністю. Однак у травні 2023 року на ньому проводили терміновий ремонт. Це було через пошкодження від уламків російських ракет, які збили над містом.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті