Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 10 днів. За цей час ми опублікували 26795 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: КМДА

Лише 60 зі 132 автобусів, які Київ отримав як благодійну допомогу з-за кордону, перевозять пасажирів, повідомляє LB.ua за відповіддю на запит до Київпастрансу.

Від початку повномасштабного вторгнення столиця отримала 132 автобуси, з яких 32 «передарували» далі. На баланс Київпастрансу прийняли 100 автобусів.

Ризький автобус на маршруті в Києві. Фото: Юлія Сергеєва / Вечірній Київ

Частина з тих, що не курсує, перебуває у депо виключно для резерву. Десять є зламаними — це вісім Mercedes-Benz та два Irisbus Citelis.

Партія від Гамбурга: три пасажирських автобуси Mercedes. Фото: КМДА


Передали автобуси такі країни:

  • Латвія, Рига — 21 автобус марки Mercedes-Benz O530 — 21 задіяно у перевезенні;
  • Німеччина76 автобусів: 54 Mercedes-Benz O530 Citaro (41 задіяно); 12 MAN A23 (сім задіяно); два MAN A20, 21 (всі задіяно); чотири MAN A39DD (всі задіяно ); два Setra S315 (всі задіяно); один Neoplan BUS, задяно та один Mercedes-Benz Sprinter, задіяно;
  • Фінляндія6 автобусів: чотири Volvo 8500LE, 8700LE та В12В (три задіяно); два Scania K230 (не використовуються);
  • Словаччина, Братислава — 22 автобуси: 18 Irisbus Citelis 12 (12 задіяно); чотири марки Irisbus Crossway (не використовуються);
  • Хорватія5 автобусів VDL Berkhof Ambassador (не використовуються).
  • Польща2 автобуси Solaris Urbino (не використовуються).
VDL Berkhof Ambassador у Нідрландах. Фото: Melvinfer, CC BY-SA 3.0

А з 60 подарованих Варшавою вагонів метро використовуються для перевезення 20 — це третина. За своєю конструкцією передані вагони взагалі непридатні до використання у Києві, пояснюють у метрополітені. У цій статті «Хмарочос» докладніше пояснював, чому більшість із варшавських вагонів не будуть використовувати.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button