Голова інспекції з паркування став їздити на велосипеді й заборонив би посадовцям користуватися автівками
«Це найкращий спосіб для чиновника дізнатися справжній стан справ із велодоріжками, безбар’єрністю, ремонтом доріг і паркуванням».
«Це найкращий спосіб для чиновника дізнатися справжній стан справ із велодоріжками, безбар’єрністю, ремонтом доріг і паркуванням».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 12 днів. За цей час ми опублікували 26814 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Голова інспекції з паркування Сергій Дубенко сам їздить на роботу на велосипеді та вважає, що транспортні посадовці мусять пересуватися так само — велосипедами чи громадським транспортом. Про це він заявив в інтерв’ю Вечірньому Києву.
«Я вважаю за необхідне зобов’язати високопосадовців, які працюють у сфері наземного громадського транспорту, пересуватися виключно велосипедами, автобусами, маршрутками, тролейбусами та трамваями, з фіксуванням їхніх маршрутів у “Києві Цифровому”. Можливо тоді б вдалося усунути багато недоліків, одним із яких є нестабільний графік руху, — заявив він. — Це найкращий спосіб для чиновника дізнатися справжній стан справ із велодоріжками, безбар’єрністю, ремонтом доріг і паркуванням».
Видання зауважує, що велосипед стоїть у Дубенка просто посеред кабінету. Ми знайшли фото голови інспекції на електровелосипеді HIMO Z20. Такий коштує приблизно 30 тисяч гривень і має три режими їзди: електричний, механічний і допоміжний. Посадовець не уточнює, як давно їздить на велосипеді, однак у квітні цього року виклав фото й повідомив, що тепер відчуває всі переваги і недоліки велоінфраструктури на собі.
«Я дуже завзятий велосипедист, тож поїздки на двоколісному транспорті для мене завжди були суцільним задоволенням. Хоча на роботу я завжди йду пішки 40-45 хвилин. Повертаюся додому теж пішки, але вже іншим маршрутом, — розповідає Дубенко. — Але містом часто їжджу на велосипеді».
За його словами, у Києві відчувається гостра нестача велоінфраструктури, особливо якщо порівнювати з європейськими містами. Деякі велодоріжки неправильно спроєктовані, не інтегровані в загальну мережу. На них часто паркуються автомобілі. Є проблеми з якістю розмітки та відсутністю належного обслуговування велодоріжок.
У декларації Дубенка вказано, що автомобіль є в його дружини — Toyota RAV4 2013 року. Згідно з вказаними даними, цю автівку купили два роки тому за 150 тисяч гривень, що здається нереалістично вдалою покупкою, якщо порівняти з цінами на подібні машини в оголошеннях.
Він переконаний, що київські водії мають змінити звички в автомобілекористуванні: «Шкідлива звичка — сприймати автомобіль як самокат, велосипед чи навіть рюкзак. Тобто щось таке, що не потребує додаткових витрат і має бути під рукою».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті