Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 19 днів. За цей час ми опублікували 26860 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/kyivmetro/

Заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА отримав підозру в службовій недбалості, що призвела до зупинки частини синьої гілки метро, повідомляє міська прокуратура.

Через підтоплення тунелю метро взимку 2023 року довелося практично без попередження закрити рух між станціями «Либідська» та «Теремки». Синя гілка була «розірвана» дев’ять місяців. Через закриття станцій метро та створення об’їзних маршрутів місто витратило більше 164 мільйонів гривень.

Слідчі вважають, що підозрюваний не контролював роботу метро з тих питань, що перебували в його компетенції, а також не брав участі в організації робіт з усунення наслідків надзвичайних ситуацій, що згодом і призвело до закриття станцій.


Вирішують питання про обрання запобіжного заходу та відсторонення від посади. У директора Департаменту є чотири заступники, імені підозрюваного прокуратура не називає.

У КМДА відреагували заявою про те, що після виявлення загрози в тунелі співробітники метрополітену та Департаменту діяли максимально оперативно.

Також наполягають, що експертиза встановила, що аварія сталася через проєктні помилки та недоліки будівництва тунелю. У прокуратурі так не вважають.

Раніше такі ж підозри у службовій недбалості отримали четверо інших посадовців:

  • колишній керівник Київського метрополітену Віктор Брагінський — «не проводив оцінку ризиків виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктах, не вживав заходів щодо забезпечення довгострокової служби споруд і запобігання появі їх несправностей»;
  • директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор — «попри обізнаність щодо загрози аварійної ситуації, яка могла призвести до руйнування тунелю, не вжив жодних заходів для її усунення». Поліція оприлюднила аудіозапис розмови начальника метрополітену, де згадується реакція Кандибора на проблеми в тунелі;
  • начальник служби колії, тунельних споруд і будівель;
  • головний інженер метрополітену Віктор Вигівський — «не проводив огляд тунелів, обстеження та спостереження за ослабленими конструкціями і спорудами».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button