Після запровадження в місті зон «до 30 км/год» смертність дітей у ДТП знизилась вчетверо – мер Лондона
Обмеження швидкості діють на половині вулиць Лондона.
Обмеження швидкості діють на половині вулиць Лондона.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 22 днів. За цей час ми опублікували 26876 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
The Guardian опублікувало колонку мера Лондона Садіка Хана про запровадження в містах зон із лімітом 20 миль/год (приблизно 30 км/год).
За його словами, є підтверджені дані, що такі обмеження рятують життя й зменшують кількість тяжких ДТП – смертність серед дітей зменшується вчетверо.
Дослідження компанії Transport for London, яка займається перевезеннями в місті, показало, що після запровадження лімітів 20 миль/год кількість загиблих і тяжко поранених на дорогах Лондона зменшилася на 34%, а смертність серед дітей впала на 75% .
До того ж поїздки довшими не стали, адже час в основному втрачається на перехрестях. Зони зі шкидкісним лімітом стали тихішими й безпечнішими, там люди охочіше ходять пішки та їздять велосипедом, а водії рідше потрапляють у ДТП і платять менше за страхування. Зараз понад три чверті мешканців підтримують 20 миль/год у своїх районах.
Взагалі впровадження лімітів відбувається системно. Так половина міських вулиць уже має ліміт 20 миль/год. Також створили понад 800 «шкільних вулиць» по всьому місту, зменшивши забруднення повітря токсичними речовинами, також збільшили кількість захищених велосипедних маршрутів у п’ять разів.
Ці обмеження вплинули і на покращення якості повітря – рівень NO₂ знизився на 27%. Також з 2021 року Лондон запровадив стандарт прямого огляду для вантажівок , змусивши впроваджувати заходи безпеки та покращувати оглядовість із кабіни. В результаті у 2023-му кількість смертельних ДТП з вантажівками знизилась на 62% проти показників 2017–2019 років.
Заходи, про які говорить мер Лондона, впроваджуються в рамках програми Vision Zero. Нагадуємо, що у Гельсінкі також ввели подібні обмеження швидкості, і торік у місті не сталося жодної смертельної ДТП. Водночас в Києві у 2024 році взагалі сталося найбільше ДТП за останні п’ять років.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті