Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 38 днів. За цей час ми опублікували 26994 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Juno Jo / Unsplash

Європа та США збираються взаємно визнати автомобільні стандарти одне одного. Про це згадується у спільній заяві щодо торгівельних мит. Це означає, що американські автівки, які відповідають нижчим стандартам, можуть бути допущені на європейські дороги.

В Європейській раді з безпеки на транспорті назвали це «зрадою, що коштуватиме життів».

Фото: Gian Gomez / Unsplash

«Є ризик, що Європу заповнять великогабаритні, недостатньо регульовані американські пікапи та позашляховики… — важчі, небезпечніші для інших водіїв, пішоходів та велосипедистів, що аж ніяк не відповідають європейському баченню безпечнішої та сталої мобільності», — заявив виконавчий директор Ради Антоніо Авеносо.

Читайте також: Американські автомобілі вже більші за танки Другої світової війни

Зокрема, стандарти США не містять вимог до таких технологій, як автоматичне екстрене гальмування, утримання на смузі руху, а також до елементів, які захищають пішоходів у разі зіткнення.

Американські моделі позашляховиків у середньому перевищують п’ять метрів у довжину, тоді як європейські приблизно на метр коротші, за даними JATO Dynamics.

Читайте: Чи могла мода на величезні автівки прийти в Європу з США?

Попри регуляції мода на габаритні автомобілі в Європі зростає, і чимало хто завозить монстромобілі «чорним ходом»: імпорт можна зареєструвати через «індивідуальне погодження транспортного засобу», яке потребує меншої перевірки, ніж «типові погодження». Наприклад, у Європі були випадки завезення Tesla Cybertruck, що важить понад три тонни та формально не підходить для європейських доріг.

Фото: Junipero Verbeke / Unsplash

Фахівці висловили у коментарях Politico сумніви, що Євросоюз зможе так легко понизити стандарти, принаймні не так швидко. Будь-які зміни до законодавства блоку вимагатимуть схвалення як Європарламенту, так і кожної з країн.

Процедури допуску автомобілів до доріг у США та ЄС суттєво відрізняються. В Америці «виробник просто виводить свій транспортний засіб на ринок і заявляє, що він відповідає всім нормам», — зазначає Дадлі Кертіс, речник тієї ж Європейської ради з безпеки транспорту. Натомість у ЄС це тривалий і складний процес.

Ще на цю тему: В США проблема — паркомісця стали замалими для автівок

До того ж глобальні стандарти для автомобілів встановлює Європейська економічна комісія ООН. Євросоюз дотримується цих регуляцій, а от США — ні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button