Кліматична стратегія Кременчука пропонує новий маршрут громадського транспорту
Зараз більшість маршрутів Кременчука обслуговується приватними маршрутками.
Зараз більшість маршрутів Кременчука обслуговується приватними маршрутками.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 68 днів. За цей час ми опублікували 27218 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Кліматична стратегія розвитку Кременчука Полтавській області, яку розробила урбаністична коаліція Ro3kvit, передбачає запуск нового маршруту громадського транспорту, який зв’яже центр із районами, де бракує сполучення.
Зараз більшість маршрутів Кременчука обслуговується приватними маршрутками. Загалом у місті діє 21 автобусний маршрут і 15 тролебусних, на яких курсують 67 тролейбусів і 9 муніципальних автобусів, а також 175 маршруток восьми приватних операторів.
Головні проблеми, які виокремили аналітики: низький коефіцієнт випуску рухомого складу, домінування застарілих і тісних маршруток, відсутність пріоритету ГТ у вуличній інфраструктурі, парк майже не оновлюється.
«Багато мешканців не користуються громадським транспортом через його незручність: відсутність чітких графіків, складність пересадок, відсутність єдиної системи тарифів», — зазначають автори стратегії.
Новий маршрут має сполучити райони, які наразі мало забезпечені громадським транспортом:
Траса матиме протяжність 6,7 кілометра в одному напрямку та 6,9 кілометра у зворотному. Зупинки розташовано на відстані 350-400 метрів одна від одної у центрі та 500 метрів у зоні парку та порту.
Інтервали мають складати приблизно 10 хвилин, залежно від кількості рухомого складу на маршрутів — від п’яти до семи одиниць.
Також для вирішення проблем громадського транспорту в Кременчуці автори стратегії пропонують облаштувати виділені смуги, встановити пріоритет на світлофорах і підвищити вартість проїзду (зараз — 12 гривень).
У різних містах фінансування транспорту з тарифів коливається від 30% до 70%. У Кременчуці дотації становлять 80%. Автори проєкту вважають оптимальним співвідношенням для міста 50/50.
Значну увагу команда Ro3kvit приділила ревіталізації набережної — про це докладніше читайте у цьому матеріалі «Хмарочоса».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті