Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 84 днів. За цей час ми опублікували 27336 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Oxana Melis / Unsplash

Гібридні електромобілі з заряджанням (PHEV) на практиці генерують майже вп’ятеро більші обсяги викидів, ніж заявляють виробники, йдеться у звіті неурядових європейських організацій T&E.

Автовиробники просувають плагін-гібриди як компроміс між бензиновими та повністю електричними моделями: дозволяють долати більші відстані без підзарядки, ніж електромобілі й одночасно на 75% менше забруднюють довкілля, ніж традиційні автівки.

«Плагін-гібриди — одне з найбільших шахрайств в історії автомобілебудування. Вони викидають майже стільки ж, скільки й бензинові автомобілі», — заявляє Люсьєн Матьє з T&E.

Однак аналіз даних про викиди 127 тисяч гібридів, зареєстрованих у Європі у 2023 році, показав, що вони викидають лише на 19% менше вуглецю, ніж бензинові та дизельні автомобілі.

Різниця між заявленими (ліворуч) та реальними (праворуч) викидами бензинових автівок і плагін-гібридів

Навіть під час руху в електричному режимі гібриди споживають у середньому три літри бензину на 100 кілометрів. В результаті вони викидають 68 грамів вуглецю на кілометр, пройдений в електричному режимі, й це у 8,5 разів більше, ніж заявляють офіційні тести. Це пояснюється тим, що електродвигуни у гібридах зазвичай мають недостатню потужність для високих швидкостей або крутих підйомів, тож має вмикатися двигун внутрішнього згорання. Загалом двигун забезпечує потужність майже на третину відстані, пройденої в електричному режимі.

При цьому водії витрачають на заправку та зарядку плагін-гібридів на 500 євро більше на рік, ніж заявлено, — через приховане споживання пального та електрики. При цьому гібриди з підзарядкою ще й дорожчі в покупці, ніж електромобілі: у Німеччині, Франції та Великій Британії у в середньому різниця становить 15,2 тисячі євро.

Більші акумулятори роблять автомобілі важчими й, отже, ті спалюють більше пального в режимі двигуна. Також споживають більше енергії, коли їздять на акумуляторі.

Найбільший розрив між офіційними та реальними викидами мають гібриди Mercedes-Benz: 494%. А гібриди GLE-класу перевищують офіційне значення аж на 611%.

Недооцінка викидів від гібридів дозволила чотирьом основним групам автовиробників уникнути штрафів на суму понад 5 мільярдів євро у період між 2021 і 2023 роками.

Нагадаємо, Volkswagen занижував рівні викидів шкідливих газів у своїх автомобілях, що призвело до гучного скандалу, арештів керівництва та мільярдних збитків концерну.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button