Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 85 днів. За цей час ми опублікували 27337 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/caltrain

Електрички приміської залізниці в Каліфорнії Caltrain не лише працюють повністю на відновлюваній енергії, але й повертають 23% використаної енергії назад у мережу — завдяки системі рекуперативного гальмування.

Досі всі 37 електропоїздів Caltrain віддавали цю енергію безкоштовно, але з наступного року компанія отримуватиме компенсацію, повідомляє CBS.

Рухомий склад курсує на енергії з сонячних, вітрових та інших чистих джерел, які постачають компанії eninsula Clean Energy і San Jose Clean Energy.

Щоразу коли поїзд гальмує, приблизно чверть енергії від гальмування передається назад у мережу. Подібну технологію впроваджено на деяких лініях електротранспорту в Європі, наприклад у Барселоні та Варшаві.

Проєкт електрифікації лінії Caltrain було завешено понад рік тому, й він обійшовся компанії в 2,5 мільярда доларів.

Очікують, що після того, як компенсації набудуть чинності — у квітні 2026 року — перевізник отримуватиме приблизно один мільйон доларів щороку за повернення енергії.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button