Надія Парфан зняла фільм про графіка Гніздовського. Його покажуть на кінофестивалі «Молодість»
«Грайлива, суб’єктивна і дуже неакадемічна спроба повернути Україні одного з найнеймовірніших українських художників 20 століття».
«Грайлива, суб’єктивна і дуже неакадемічна спроба повернути Україні одного з найнеймовірніших українських художників 20 століття».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 88 днів. За цей час ми опублікували 27354 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
На київському кінофестивалі «Молодість» відбудеться прем’єра нової документальної стрічки кінорежисерки Надії Парфан про українсько-американського художника-графіка Якова Гніздовського (1915–1985). Про це повідомляє Суспільне, на замовлення якого було створено фільм.
Історію в фільмі «Птахи і Звірі. Всесвіт Гніздовського» показано очима улюбленого художникового кота Жерома — його грає кіт Даня. Шлях митця від таборів для переміщених осіб до міжнародної слави переплітається з досвідом сучасних українських емігрантів.
На фестивалі відбудуться два покази стрічки: 26 жовтня в Будинку кіно та 1 листопада у кінотеатрі «Жовтень».
«”Птахи і звірі” — це грайлива, суб’єктивна і дуже неакадемічна спроба повернути Україні одного з найнеймовірніших українських художників 20 століття, і зробити так, щоб про нього вже ніхто ніколи не міг забути», — розповідає Парфан.
Надія Парфан є співзасновницею Міжнародного фестивалю кіно та урбаністики «86» у Славутичі та онлайн-кінотеатру Takflix, авторкою документального фільму «Співає Івано-Франківськтеплокомуненерго», короткометражного «Я не хотіла робити фільм про війну» та ігрової короткометражнки «Це побачення», що отримала нагороду Берлінале.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті