У Рівному купили чотири тролейбуси з Любліна, де ті коштували вчетверо дешевше
Решту коштів депутати перекинули на придбання маршруток.
Решту коштів депутати перекинули на придбання маршруток.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 98  днів. За цей час ми опублікували 27436 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі? 

Рівне закупило чотири вживані польські тролейбуси за ціною в чотири рази вищою, ніж ці чи подібні тролейбуси коштували у самій Польщі, повідомляє Горинь.
На цей рік тролейбусний парк Рівного скоротився до 79 машин, із них лише 24 з низьким рівнем підлоги. У період 2021–2024 роках ні нові, ні вживані тролейбуси не купували взагалі. Натомість придбали 28 автобусів «середнього розміру».
У 2025 році в бюджеті передбачили понад 33 мільйони гривень на 10 тролейбусів. На ці гроші хотіли купити 10 вживаних Skoda 24 Tr. Тендер писався спеціально під них, — оскільки вживаних тролейбусів на ринку обмежена кількість, зазвичай спочатку шукають конкретні машини, які планують продати в одному з європейських міст, домовляються про їх придбання, а потім під них оголошують закупівлю.
Однак тендер із невідомих причин скасували й натомість Рівнеелектроавтотранс оголосив конкурс на чотири вживаних тролейбуси Solaris Trollino 12. Решту коштів депутати перекинули на придбання маршруток.
За «Соляріси» 2011–2012 років випуску заплатили 13,2 мільйона гривень, тобто приблизно 68,4 тисячі євро за один тролейбус. Їх поставила фірма «Сучасні вантажівки».

Тролейбуси початково працювали у польському Любліні. Тамтешнє транспортне підприємство у відповіло на запит, що продало тролейбуси по 70 тисяч злотих — приблизно по 16,6 тисячі євро. Це в чотири рази дешевше, ніж їхня вартість у Рівному.
Та сама фірма «Сучасні вантажівки» поставила з того ж Любліна у Вінницю молодші тролейбуси по 43 тисячі євро. А Луцьк купив такі ж, але дещо старіші, по 29,2 тисячі євро.

© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті