Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 115 днів. За цей час ми опублікували 27543 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
джерело: kyivmaps

У вересні 2025 року Денис Станіславович Островський подав петицію щодо підвищення тарифу метро до 15 гривень для розвитку та оновлення його інфраструктури. Але її підтримало лише 254 людини.

Автор вважає, що підвищувати тарифи необхідно, щоб метрополітен міг працювати стабільно, розвиватися та модернізуватися. За його словами зараз метро витрачає багато електроенергії, а підвищення цін на електроенергію створює великі фінансові труднощі. Тому, якщо підвищити тариф, то це допоможе забезпечити якісну роботу та обслуговування пасажирів.

Автор петиції додає, що якщо підвищити тариф, то це допоможе підняти зарплати працівникам, а також оновити рухомий склад метрополітену. На думку автора тариф у 15 гривень допоможе накопичити кошти на розвиток метро та будівництва нових ліній.

Островський наголошує, що метро є найшвидшим і найзручнішим видом транспорту, альтернативи якому немає. Маршрутки вже коштують 15 гривень і часто переповнені, тому підняти тарифу на метро виглядає логічним.

Автор петиції розуміє, що підвищення тарифу може створити певні незручності, але вважає, що це необхідно для збереження якості обслуговування, розвитку метрополітену та створення комфортних умов для мешканців Києва.

Нагадаємо, що на початку листопада депутат Київради взагалі пропонував зробити проїзд у метро безкоштовним до кінця війни, по аналогії з Харковим.

«Пропоную зробити проїзд безоплатним, оскільки все одно за рахунок Київської громади ми фінансуємо транспорт, а відмовившись від збору коштів на оплату квитків, ми заощадимо на обслуговуванні системи та зробимо користування метро вигідним для киян і гостей столиці».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button