Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 27588 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Візуалізація концепції освітлення: guesslinearch.com

Проєктувальники нового готелю, який цьогоріч збудували на вулиці Петра Дорошенка у Львові, незадоволені надто яскравою вивіскою аптеки на першому поверсі. Вважають, що вона псує загальну світлову концепцію будівлі, повідомляє URBIS AIR.

Будівлю проєктувало бюро Guess Line Architects, а освітлення фасаду розробляла компанія Expolight. Концепція враховувала теплі та стримані кольори вечірнього Львова. Натомість аптечна вивіска ввечері сліпить пішоходів і людей, що чекають на транспорт на зупинці, а також мешканців будинку навпроти.

Фото: Андрій Лесюк

«Від початку ми проговорили із власниками та орендарями перших поверхів щодо дотримання загальної концепції освітлення, — розповідає співзасновник Guess Line Architects Андрій Лесюк. — (Вони) дослухаються до наших побажань, розуміючи важливість цього питання, зокрема і для вигляду міста в цілому. Натомість “Подорожник” вразив тотальною неповагою до всіх — містян, орендарів, загалом до Львова».

Фото: Андрій Лесюк

Він назвав надмірне освітлення «рекламним терором» і зауважив, що від пересвітки змінився і колір логотипу аптеки.

Фото: Андрій Лесюк

Правила розміщення вивісок діють у Львові з 2011 року й востаннє оновлювалися цьогоріч.

Водночас «Адміністративно-технічне управління», яке контролює зовнішню рекламу, зауважує, що чинне законодавство наразі не містить норм, які дозволяють регулювати форму внутрішньої світлової реклами — яка розміщена всередині приміщень та експонується назовні.

«Для нас найкращий приклад в освітленні міських об’єктів та міста в цілому є Копенгаген, з його високим рівнем оформлення вітрин, — додає Лесюк. — Це місто восени та взимку більшу частину часу похмуре і темне, тож данці особливо цінують приємне для зору вечірнє вуличне освітлення».

Готель на вулиці Дорошенка у Львові. Фото: Сергій Момотюк

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button