Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 27602 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Ірина Озимок, засновниця Міжнародного саміту мерів та авторка книги «У міста є Я», спільно з брендом одягу Soyka випустили урбаністичний дроп.

Він складається з футболок, які містять зображення карти міста з символічними назвами вулиць, аби закликати людей па’мятати, бути небайдужими, долучатися до наближення перемоги кожен на своєму місці. Футболки можна замовити у бренду Soyka. 500 грн з продажу кожної буде перераховано у Фонд Зростання України.

Ірина Озимок зазначає: «Я давно виношувала ідею з одягом, який би символізував боротьбу за місто. Кожен населений пункт. Так тут є видумані назви вулиць, але вони відображають наше сьогодення. Моя близька подруга, матір чотирьох дітей, обрала рятувати життя військових як бойова медикиня. Я хочу хоч якось бути поруч. Цей одяг – це мова, позиція, заклик».

«Ця карта – уособлення кожного міста. Водночас, за основу я брала Харків, який бореться і живе, хоч так зранений. Мій чоловік – військовослужбовець, і для мене ця співпраця є особливо трепетною», – розповідає Соломія Даниляк, власниця бренду Soyka.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button