За словами Брента Райяна, жителі міста повинні вимагати оприлюднення проектів забудови та проведення їхнього обговорення. «Девелопери насправді не злі, вони прагматичні, – каже він. – Вони повинні побачити запит від суспільства. При цьому важливо, щоб девелопер не лише розповідав про свої плани, але й був готовий до змін. Не можна прийти і сказати: будівництво розпочали три тижні тому, і я нічого не змінюватиму, але давайте обговоримо проект».
Подібні ситуації виникають не лише під час будівництва численних київських житлових комплексів. Театр на Подолі був високо оцінений архітекторами та здобув гран-прі конкурсу Ukrainian Urban Awards. Разом з тим, не усім киянам він
припав до душі. Проте активні обговорення нової будівлі, часом з вимогами її знесення, розпочалися лише тоді, коли театр був практично завершений.
Варто зазначити, що участь громади у процесі девелопменту не обов'язково передбачає зупинку будівництва або кардинальні зміни проекту. Хорошим прикладом може стати хмарочос Shard в Лондоні. У 2002 році проект цієї велетенської будівлі був сприйнятий негативно. І все ж девелопер отримав дозвіл на його зведення. Одним з основних факторів успіху стало визнання видатної архітекторської роботи автора проекту – Ренцо Піано. Крім того, забудовнику вдалося переконати частину громади, що користі від будівлі Shard буде більше, ніж шкоди. Зокрема, хмарочос сприятиме розвитку прибережної зони Темзи та використання повного потенціалу транспортної системи. У 2012 році будівництво найвищої у Європі будівлі було завершено.