Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 319 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?

У східній Англії запустили пасажирський електропотяг, який може їхати неелектрифікованою лінією залізниці за допомогою вбудованих акумуляторних батарей.
12 січня спеціально адаптований поїзд Bombardier 25kV 50Hz ac class 379 Electrostar EMU, в рамках проекту IPEMU, в перше в історії пасажирських залізничних перевезень здійснив рейс Меннінгтрі-Гарідж на сході Англії за допомогою акумуляторного живлення двигуна. Поїзд складається з чотирьох вагонів. До першого пасажирського запуску, потяг проходив тестування біля міста Нотінгем.
Проект IPEMU (англ.The Independently-Powered Electric Multiple Unit – Багатовагонний поїзд з незалежним живленням) – це спільна ініціатива виробника потягів Bombardier, перевізника Abellio Greater Anglia, інфраструктурного менеджера Network Rail, проекту FutureRailway та міністерства транспорту Великобританії.
Керівники проекту вважають пасажирські перевезення за допомогою нового потяга великим стрибком уперед в галузі електропоїздів. Цей проект розрахований на перевезення електропоїздами пасажирів на численних відрізках залізничних рейок, які не мають дротового електричного живлення. Таким чином можна скоротити шлях електропоїзда, а отже і час у дорозі. Також завдяки новим поїздам можна буде частково будувати нові колії без ліній електропередач, якщо на це, наприклад, не вистачає коштів.

Проект реалізовується за підтримки Міжнародного фонду «Відродження»
Матеріали проекту можуть вільно передруковуватись іншими ЗМІ за умови посилання на оригінал публікаціїФото: wikipedia.org
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті