Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Киянам обіцяють велосмуги та простір для відпочинку. Про це пишуть на сайті Департаменту містобудування та архітектури КМДА.

Департамент містобудування та архітектури виступив замовником техніко-економічного обґрунтування реконструкції транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги та вулиць Гетьмана і Довженка. За результатами відкритих торгів розробником першої стадії проектування визначено ПАТ «Київсоюзшляхпроект».

Відповідно до технічного завдання «Київсоюзшляхпроект» має розробити проект трирівневої  транспортної розв’язки з реверсним розподільним кільцем.  Вартість робіт складає 1,18 млн. грн.  Роботи мають бути виконані до лютого 2016 року.

Необхідність у розробці проекту виникла у зв’язку з аварійним станом Шулявського шляхопроводу. Після низки пожеж шляхопровід частково втратив несучу спроможність. Окрім того цей транспортний вузол, що знаходиться на перетині малої кільцевої дороги та радіальної вилітної магістралі є надзвичайно перевантаженим і потребує збільшення пропускної спроможності.

shulyavka

Зліва – проект, розроблений у 2010 році, справа – концепція нового проекту

На жаль, розроблений у 2010 році інститутом «Київдормістпроект» проект реконструкції Шулявської транспортної розв’язки не відповідає вимогам, кажуть у Департаменті. Проект не вирішує питання збільшення пропускної спроможності вузла та потребує додаткових земельних ресурсів під будівництво третього лівоповоротного з’їзду, для чого передбачалось знесення п’ятого цеху заводу «Більшовик».

«Шулявська транспортна розв’язка сьогодні пропускає трохи менше 13 тисяч автомобілів за годину. Результати транспортного моделювання та натурного експерименту показали, що трирівнева транспортна розв’язка пропускатиме майже вдвічі більше – до 21 тисячі автомобілів за годину» – коментує ситуацію головний спеціаліст управління інженерно-транспортної інфраструктури Департаменту містобудування та архітектури Віктор Петрук.

Важливо й те, що новий варіант реконструкції розв’язки біля метро «Шулявська» є компактним та передбачає збереження п’ятого цеху заводу «Більшовик», який є пам’ятником промислової архітектури періоду індустріалізації.

«Такий проект не тільки зберігає п’ятий цех заводу «Більшовик», а й звільняє додаткову територію. Це дві земельні ділянки загальною площею близько 1 гектару, які на сьогоднішній день зайняті лівоповоротними з’їздами. Таким чином місто отримує місце для створення двох публічних просторів. Окрім того, транспортна розв’язка враховуватиме потреби велосипедистів, а пішохідні й транспортні потоки будуть повністю розведені в різних рівнях», – зазначив Віктор Петрук.

Нагадаємо, що минулого року архітектори Олександр Макаренко та Юрій Кузьмін запропонували створити громадський простір, зсунувши запропонований проект розв’язки до центру міста, щоб користувачі станції метро «Шулявська» могли не спускатись у довгий підземний перехід.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button