Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 124 днів. За цей час ми опублікували 24994 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Львові триває будівництво трамвайної колії, що з’єднає житловий масив Сихів із центром міста.

Трамвай 1

Жителі Львова чекають на появу трамвайної колі, передбаченої Генеральним планом Львова, вже не один рік. Фотографії стану будівництва опублікував у своєму блозі громадський активіст і співробітник департаменту розвитку Львівської міськради Олександр Шутюк.

Кінцеве розворотне кільце на Сихові будують в районі ринку «Санта-Барбара».

Трамвай 2

Сам ринок мають перенести в інше місце, на спеціально виділену під нього ділянку. На старому ж місці вже розпочато його демонтаж.
Трамвай 3Тим часом, на трамвайній лінії почали облаштовувати посадкові перони.

Трамвай 4

Вздовж колій виклали плитку, щоб забезпечити можливість проїзду технічного КрАЗу, який міг би тягнути трамвай в разі виходу останнього з ладу. Слід зазначити, що ширина КрАЗу становить 2,75 м. Це викликає в автора фотозвіту сумніви, що автомобіль зможе проїхати в певних місцях. «Дуже сподіваюся, що місто колись таки дозріє до купівлі технічної вантажівки з рейковим ходом», – пише Олександр Шутюк.

Трамвай 5

По боках від колій у деяких місцях посіяли газон та посадили кущі. За словами Шутюка, якби колії змістили під один з країв розділювальної смуги, на решті її території можна було би зробити і прогулянкову алею з деревами. Цю ідею автор пропонував, коли матеріали проекту вперше опублікували, але виявилося, що вносити такі кардинальні зміни було вже пізно.

Трамвай 6

Кілька трамвайних зупинок зробили доступними для людей з інвалідністю. Проте, як зазанчив Олександр Шутюк, тактильна плитка є на трамвайних перонах, але при цьому її не поклали біля нерегульованих пішохідних переходів.

Трамвай 7

Під час прокладання колії будівельники реконструюють Сихівський міст. Його укріпили, заливши нову армовану плиту, та встановили опори огорожі. Також будується новий з’їзд на Хуторівку.

Трамвай 8

Більше фото будівництва колії на відрізку від Санта-Барбари до кінця Сихівського мосту можна побачити у ЖЖ Олександра Шутюка.

За проектом, довжина трамвайної колії в обидва боки становить 11,5 км у обидві сторони. Прокладення трамвайної колії з Сихова до центру Львова має на меті зменшити транспортне навантаження у найбільшому житловому масиві Львова, де проживає майже 150 000 мешканців міста.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button