Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Китайські ЗМІ заявляють, що проект «Transit Elevated Bus» – лише велика афера, передає shanghaiist.com.

TEB 1

Ідею транспортного засобу, який би міг ковзати над іншими учасниками дорожного руху, вперше представили ще 2010 року. Мало хто вірив, що такий проект можна буде реалізувати, але у 2016 році розробники опублікували відео-презентацію і розпочали виробництво тестової моделі. Врешті, «автобус» все ж збудували, і 2 серпня 2016 року перший TEB виїхав на тестовий рейс.

TEB 2

Подія, привернула увагу ЗМІ у всьому світі, і поряд із захопленням, проект викликав шквал критики. По-перше, TEB проїхав лише 300 метрів. По-друге, виробникам пізніше довелося визнати, що тестовий запуск відбувся не на дорозі, і реальні дорожні умови навіть не  були змодельовані. Варто зазначити, що за інформацією Global Times, головний інженер проекту навіть не отримав вищої освіти, закінчивши лише кілька класів школи.

TEB 3

Викликає питання, як машини будуть проїжджати під «автобусом». Висота підняття TEB над дорогою становить лише 2,1 метри, в той час як обмеження по висоті для інших транспортних засобів на китайських дорогах становить від 4,2 до 4,5 метрів. Так само незрозуміло, як TEB оминатиме дорожні знаки та світлофори та як узгодити рух із іншими транспортними засобами при повороті. Врешті-решт, оскільки TEB пересувається по коліях, його неможливо назвати «автобусом».

Але найсерйознішою проблемою розробників проекту може стати те, що декілька державних ЗМІ, серед яких Global Times та Sina, опублікували статті зі звинуваченням авторів у проведенні фінансової афери. Краудфандингова компанія проводилася онлайн, без участі фінансових посередників, і не дає інвесторам жодних гарантій. Державні інституції – Комісія муніципального розвитку та реформ Ціньхуандао, а також Шанхайський університет транспорту – відмовляються визнавати будь-який зв’язок із проектом. Розробники ж TEB раніше заявляли, що обидві організації тісно з ними співпрацювали.

Всі фото: агенція Сіньхуа.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button