Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23421 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Але столична підземка не є найбільш прибутковою. Оприлюднено рейтинг найбільш дохідних та прибуткових компаній, що надают послуги міських та приміських перевезень.

metro

Фото: Вечірній Київ

30 найбільших підприємств-перевізників, що надають послуги міського транспорту і приміських перевезень України, отримали за 2015 рік 4,73 млрд грн. доходу і 127,8 млн грн. чистого прибутку, повідомила компанія Alliance Capital Management, пише UBR.

Найбільше заробив Київський метрополітен – комунальне підпрємство отримало в минулому році 1,31 млрд грн. доходу. На другому місці опинився Київпастранс (641,2 млн грн. доходу), а на третьому – Харківський метрополітен (510 млн грн.).

Перша десятка у рейтингу найбільш дохідних підприємств виглядає так:

  • Київський метрополітен (Київ)
  • Київпастранс (Київ)
  • Харківський метрополітен (Харків)
  • Дніпропетровський електротранспорт (Дніпро)
  • Львівське АТП-14631 (Львів)
  • Горелектротранссервіс (Харків)
  • Союз-Авто (Київ)
  • Вінницька транспортна компанія (Вінниця)
  • КийТранс-2005 (Київ)
  • Львівелектротранс (Львів)

Але дуже відрізняється від першої десятки найприбутковіших компаній:

  • Львівське АТП-14631 (Львів)
  • Одесміськелектротранс (Одеса)
  • Преміум-Сервіс ЛТД (Луцьк)
  • Сєвєродонецьке тролейбусне управління (Сєвєродонецьк)
  • Союз-Авто (Київ)
    Запоріжелектротранс (Запоріжжя)
  • Арсенюк-Штефаник (Хмельницький)
  • Автотранс Україна (Одеса)
  • Київпастранс (Київ)
  • КийТранс-2005 (Київ)

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button