Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На данний момент більше 51% пасажирів уже користуються картками для оплати проїзду.
Про це повідомила радник начальника КП «Київський метрополітен» Наталія Макогон. Одними із головних причин переходу на карткову систему є мінімізація черг у години пік та перерозподілення пасажиропотоку. Крім того, Макогон відмітила, що, пасажири, які купують жетони, значну їх частину забирають з собою невикористаними.
Наприклад, у травні цей показник сягнув 260 тисяч жетонів, а це означає, що люди втрачають від 600 тисяч до мільйона гривень. Тож турнікети будуть поступово замінювати на нові, які прийматимуть лише картки.
Згідно з планом, першою станцією метро, на якій розпочнуться роботи з заміни турнікетів, стане «Площа Льва Толстого». З менших станцій – «Гідропарк», «Дніпро» та «Поштова площа». В останню чергу модернізують «Лісову» та «Вокзальну». Також Макогон повідомила, що повністю вивести жетон з обігу в київському метрополітені планується до кінця 2017 року.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті