Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На данний момент більше 51% пасажирів уже користуються картками для оплати проїзду.

zhetonyi-metro-kiev

Про це повідомила радник начальника КП «Київський метрополітен» Наталія Макогон. Одними із головних причин переходу на карткову систему є мінімізація черг у години пік та перерозподілення пасажиропотоку. Крім того, Макогон відмітила, що, пасажири, які купують жетони, значну їх частину забирають з собою невикористаними.

Наприклад, у травні цей показник сягнув 260 тисяч жетонів, а це означає, що люди втрачають від 600 тисяч до мільйона гривень. Тож турнікети будуть поступово замінювати на нові, які прийматимуть лише картки.

Згідно з планом, першою станцією метро, на якій розпочнуться роботи з заміни турнікетів, стане «Площа Льва Толстого». З менших станцій – «Гідропарк», «Дніпро» та «Поштова площа». В останню чергу модернізують «Лісову» та «Вокзальну». Також Макогон повідомила, що повністю вивести жетон з обігу в київському метрополітені планується до кінця 2017 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button