Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київський міський голова доручив провести аудит у відділі реклами та департаменті архітектури КМДА.
Про це повідомила прес-служба київського голови.
«Перевірка має бути здійснена і у відділі реклами, і в департаменті, і в усіх структурах адміністрації, які мають відношення до реклами в місті Києві. Бо поки ми сьогодні робимо все, щоб навести лад з рекламою в столиці, деякі чиновники продовжують брати хабарі. Так не буде!”, – заявив Кличко.
Також мер подякував працівникам Національної поліції за ефективну роботу, реагуючи на затримання під час отримання хабаря працівника відділу реклами Департаменту містобудування та архітектури.
Крім того, він підкреслив, що незабаром нову концепцію розміщення рекламних засобів винесуть на обговорення та ухвалення Київрадою.
Раніше оперативники Департаменту захисту економіки Національної поліції спільно з Генеральною прокуратурою України поблизу власного будинку затримали працівника відділу реклами Департаменту Київської міської державної дміністрації, який одержав 52 тисячі гривень неправомірної вигоди.
Нагадаємо, що відтепер КМДА контролюватиме столичне будівництво.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті