Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У німецькому місті Вупперталь ввели в експлуатцію перші п’ять вагонів сучасного зразка для монорейкової дороги, повідомляє Metro-report.

Фото: metro-report

Нові вагони мають такий самий розмір (24 метри), як і старі, але за рахунок ергономічного розміщення пасажирських місць мають набагато більше простору всередині. Крім того, тепер на одну зупинку буде витрачится не більше двох хвилин, що дозволить пришвидшити рух на всіх 20 станціях.

Загалом, до початку 2018 року планується ввести в експлатацію близько 30 нових вагонів. Їхня загальна вартість – 122 млн євро.

Як зрозуміло із назви, головна відмінність монорейкової дороги – наявність не двох, а однієї рейки. За способом розташування вагонів ця система може бути опорною та підвісною. Саме остання використовується у Вупперталі. Її загальна довжина становить приблизно 13 кілометрів, з яких 10 проходять над річкою. За оцінками експертів, близько 85 000 пасажирів використовують її кожен день.

Крім Німеччини, такі системи існують в США, Росії, Австралії та Китаї. Лідирує в цій сфері Японія, де «повітряні» залізничні колії за популярністю практично зрівнялися з метрополітеном.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button