Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Пісенний конкурс «Євробачення-2017» відбудеться під гаслом «Шануймо розмаїття», а ключовим елементом фірмового стилю конкурсу стане українське намисто.
Логотип та офіційний дизайн події презентували в понеділок, 30 січня, Національна суспільна телекомпанія України та Європейська мовна спілка (EBU).
Основним елементом логотипу і дизайну цьогорічного «Євробачення» стало зображення українського намиста, в якому кожна з намистинок вирізняється своєю оригінальністю. Цьогорічне гасло доповнює минулорічне «Єднаймося» (Come together), яке використовувало місто-господар Стокгольм. «Слоган “Celebrate Diversity” – про об’єднання Європи і країн поза її межами, громадяни яких зберуться разом, щоби вшанувати те, що нас поєднує і те, що відрізняє один від одного, робить нас унікальними», – каже виконавчий директор «Євробачення» Йон Ола Санд, цитує офіційний сайт конкурсу.
За задумом організаторів, намисто має символізувати комбінацію традиції та сучасності у країни-господаря конкурсу, віддзеркалюючи українське суспільство. Логотип показує індивідуальність і розмаїття та викликає почуття об’єднання історії та сучасності.
У «Євробаченні-2017» візьмуть участь представники 43 країн – це найбільша кількість учасників в історії конкурсу.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті