Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24974 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У частині відгалуження від станції «Мостицька» на Виноградар заплановані тунелі, які будуть розташовані вертикально один над одним, а не паралельно, повідомляє прес-служба КМДА.

Пропонується таке рішення, оскільки дорожній коридор на вулиці Межовій досить вузький і насичений інженерними комунікаціями. Рішення не є новим у світі, але у Києві дотепер не застосовувалося, зазначив голова постійної комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами Олексій Окопний.

Наразі техніко-економічне обґрунтування будівництва метро на масив Виноградар розроблено та передано на державну експертизу. Після узгодження фахівці розпочнуть працювати над проектом. Відповідно до запропонованого ТЕО, передбачається застосування деяких нових для Києва технічних рішень.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Опубліковано проекти станцій метро на Виноградарі

Загалом ця частина зеленої гілки метро буде проектуватися, як лінія мілкого залягання. Її найглибша частина почнеться на Сирці на глибині близько 40 метрів і буде поступово наближатися до поверхні в районі станції «Мостицька», яка запланована на перетині вулиць Межової, Білицької та Північно-Сирецької. Наступна станція «Проспект Правди» буде, відповідно, на перехресті проспекту і Межової. Першу чергу із вказаних двох станцій можливо здати в експлуатацію наприкінці 2019 року.

Вилочне відгалуження на Виноградар також складатиметься із двох станцій та електродепо і є другою чергою будівництва цієї ділянки Сирецько-Печерської лінії. Третя і остання черга – будівництво станцій «Вітряні гори» і «Площа Т. Шевченка».

Нагадаємо, місто планує вже наприкінці 2017 року розпочати будівництво метро на Виноградар і протягом трьох років ввести в експлуатацію дві нові станції метрополітену  – «Проспект Правди» і «Мостицька».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button