Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Вчора, 27 лютого, в Києві обвалився Шулявський міст. Частина моста впала на проїжджу частину. Постраждалих немає, однак пошкоджена одна автівка.

Фото: kievtransport

На даний інцидент вже встиг відреагувати мер Києва Віталій Кличко. Він доручив демонтувати зовнішню конструкцію пішохідної частини, яка обвалилася та провести експертизу стану мосту. Крім того, мер доручив перевірити всі МАФи, які знаходяться біля об’єктів транспортної інфраструктури, і прибрати незаконні споруди.

Станом на сьогодні, проїзд по проспекту Перемоги під шляхопроводом відкрито, проїзди для поворотів з проспекту Перемоги на вулицю Вадима Гетьмана (направо в бік Індустріального шляхопроводу) та з вулиці Вадима Гетьмана на проспект Перемоги (направо в бік площі Перемоги) перекрито. Наскрізний рух Шулявським шляхопроводом перекрито в обидва боки.

Водіям, які планували поїздку в центр Києва шляхопроводом і прилеглими вулицями, запропонували не використовувати власний транспорт. Для тих у кого немає можливості зробити це, створили схему об’їзду Шулявського шляхопроводу.

Фото: КМДА

Через обвал частини Шулявського шляхопроводу змінено роботу тролейбусів маршрутів №№ 7, 22, 27, 30, 42.

– тролейбусний маршрут № 7 «вул. Чорнобильська – ст. м. «Шулявська» подовжено до Повітрофлотського шляхопроводу;

– тролейбусний маршрут № 22 «вул. Ольжича – Аеропорт «Київ» організовано на двох ділянках: від вул. Ольжича до вул. Дегтярівської; від Міжнародного аеропорту «Київ» до Індустріального шляхопроводу;

– тролейбусний маршрут № 30 «вул. Милославська – вул. Кадетський Гай» організовується на двох ділянках: від вул. Милославської до вул. Дегтярівської, від вул. Кадетський Гай до Індустріального шляхопроводу;

– тролейбусний маршрут №27 «Залізнична станція «Київ-Волинський» – ст. м. Петрівка» організовується на двох ділянках: від ст. м. «Петрівка» до вул. Дегтярівської, від Залізничної станції «Київ-Волинський» до Індустріального шляхопроводу;

– тролейбусний маршрут № 42 «Ст. м. «Либідська» – вул. Дегтярівська» курсуватиме до Індустріального шляхопроводу.

Нагадаємо, архітектори Юрій Кузьмін та Олександр Макаренко пропонували разом з реконструкцією розв’язки перетворити площу біля неї на громадський простір.

Вже кілька років наголошується на тому, що міст знаходиться у аварійному стані. Вже у 2013 році його збирались почати ремонтувати, але заплановані роботи так і не почались. Тоді у «Київавтодорміст» говорили, що він знаходиться у передаварійному стані і достоїть до 2015 року, коли мали початись роботи з реконуструкції. Міст декілька разів горів і його змушені були поставити на тимчасові металеві опори.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button