Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Французька компанія Alstom провела перше випробування пасажирського поїзда на паливних елементах Coradia iLint. Про це повідомляє Hightech.fm.
Випробування в Німеччині повинні підтвердити стабільність системи енергопостачання, пневматичних та електричних гальм. Випробування продовжаться в Німеччині і Чехії. Зараз вони проводяться на швидкості 80 км/год, а в Чехії поїзд розженуть до максимальної швидкості – 140 км/год.
Читайте також: Toyota представила автобус на водневому паливі
Відзначимо, що Coradia iLint – це низькопідлоговий пасажирський поїзд з водневим паливним елементом, який знаходиться на даху поїзда. Спеціальний пристрій оброблятиме реакцію кисню і водню, перетворюючи її на електрику. Таким чином, пристрій не вироблятиме шкідливих викидів, буде економним та безшумним. Зазначаєтсья, що на одному заряді водневий потяг може проїхати 600-800 км. Компанія Alstom – один з найбільших виробників рейкового транспорту.
Проектом вже встигли зацікавитися Нідерланди, Данія і Норвегія.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті