Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 286 днів. За цей час ми опублікували 23552 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Французька компанія Alstom провела перше випробування пасажирського поїзда на паливних елементах Coradia iLint. Про це повідомляє Hightech.fm.

Фото: railcolornews.com

Випробування в Німеччині повинні підтвердити стабільність системи енергопостачання, пневматичних та електричних гальм. Випробування продовжаться в Німеччині і Чехії. Зараз вони проводяться на швидкості 80 км/год, а в Чехії поїзд розженуть до максимальної ​​швидкості – 140 км/год.

Читайте також: Toyota представила автобус на водневому паливі

Відзначимо, що Coradia iLint – це низькопідлоговий пасажирський поїзд з водневим паливним елементом, який знаходиться на даху поїзда. Спеціальний пристрій оброблятиме реакцію кисню і водню, перетворюючи її на електрику. Таким чином, пристрій не вироблятиме шкідливих викидів, буде економним та безшумним. Зазначаєтсья, що на одному заряді водневий потяг може проїхати 600-800 км. Компанія Alstom – один з найбільших виробників рейкового транспорту.

Проектом вже встигли зацікавитися Нідерланди, Данія і Норвегія.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button