Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У 2012 році дуже схожу концепцію навігаційних плакатів пропонував дизайнер Ігор Скляревський.
Вчора ми написали про появу нових навігаційних плакатів на зупинках громадського транспорту – вони дозволяють краще орієнтуватись у транспортній системі в місті та планувати поїздку. Виявилось, що в Києві до цього вже існувала концепція саме таких плакатів за функціональністю та зі схожими візуалізаціями. Їх розробив Ігор Скляревський, нині він працює у команді «Агенти змін».
«Хмарочос» звернувся до дизайнера за коментарем, і він дійсно визнає «запозичення»: «Я задоволений: адже я робив понад чотири роки тому цей дизайн для людей, і тепер люди можуть ним користуватися. Краще у запозиченому і спотвореному вигляді, ніж ніяк».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті