Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 55 днів. За цей час ми опублікували 27123 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У липні керівництво Національного комплексу «Експоцентр України» ВДНГ презентує Концепцію розвитку на 40 років. У зв’язку з цим оголошується конкурс на розроблення логотипу або орнаменту для концепції.

Лого чи орнамент мають символізувати майбутнє і розвиток ВДНГ й містити фірмові колони-плашки. Конкурс відбуватиметься у два етапи. Перший етап «Бліц-криг»: на розроблення даються два дні, переможці отримують два квитки на фестиваль Atlas Weekend. Лого приймається до 23:00 28 червня, а наступного дня переможець отримує квитки.
Під час другого етапу заявки учасників приймаються до 23:00 третього липня. Остаточні підсумки конкурсу будуть підведені п’ятого липня. Нагородою стануть два квитки на будь-яку подію, що відбуватиметься на території ВДНГ протягом року.
Переможця оберуть керівництво ВДНГ та агенція Banda. Розроблений лого чи орнамент використовуватиметься для презентації Концепції змін на ВДНГ, з’явиться на футболках, поліграфії, навігації та в іншій комунікації розвитку ВДНГ. Нагадаємо, нещодавно на території експоцентру відбувся перший Фестиваль сонячного майбутнього ReAction 2017.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті