Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У липні керівництво Національного комплексу «Експоцентр України» ВДНГ презентує Концепцію розвитку на 40 років. У зв’язку з цим оголошується конкурс на розроблення логотипу або орнаменту для концепції.

Лого чи орнамент мають символізувати майбутнє і розвиток ВДНГ й містити фірмові колони-плашки. Конкурс відбуватиметься у два етапи. Перший етап «Бліц-криг»: на розроблення даються два дні, переможці отримують два квитки на фестиваль Atlas Weekend. Лого приймається до 23:00 28 червня, а наступного дня переможець отримує квитки.

Під час другого етапу заявки учасників приймаються до 23:00 третього липня. Остаточні підсумки конкурсу будуть підведені п’ятого липня. Нагородою стануть два квитки на будь-яку подію, що відбуватиметься на території ВДНГ протягом року.

Переможця оберуть керівництво ВДНГ та агенція Banda. Розроблений лого чи орнамент використовуватиметься для презентації Концепції змін на ВДНГ, з’явиться на футболках, поліграфії, навігації та в іншій комунікації розвитку ВДНГ. Нагадаємо, нещодавно на території експоцентру відбувся перший Фестиваль сонячного майбутнього ReAction 2017.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button