Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24973 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Власник супермаркету іспанських продуктів Solera вирішив звернутись до агентства креативних консультацій Masquespacio, щоб оновити бренд та інтер’єр магазину.
Оформлення потребував магазин, площею 500 м². В супермаркеті переважає чорний колір,з ним контрастують яскраві кольори, нагадуючи тим самим про Іспанію, а розбавляють ці барви андалусійські орнаменти.
Раніше Хмарочос порівняв чим ціни на продукти відрізняються в українських супермаркетах.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті