Власник супермаркету іспанських продуктів Solera вирішив звернутись до агентства креативних консультацій Masquespacio, щоб оновити бренд та інтер’єр магазину.

Фото: Masquespacio
Оформлення потребував магазин, площею 500 м². В супермаркеті переважає чорний колір,з ним контрастують яскраві кольори, нагадуючи тим самим про Іспанію, а розбавляють ці барви андалусійські орнаменти.

Фото: Masquespacio

Фото: Masquespacio

Раніше Хмарочос порівняв чим ціни на продукти відрізняються в українських супермаркетах.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті