Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Цього тижня оголосять тендер на закупівлю обладнання для введення електронного квитка у Києві. Маршруток приватних перевізників це поки що не стосуватиметься.
Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами депутати заслухали інформацію щодо запровадження у столиці електронного квитка. Про це повідомляє прес-служба Київради.
За даними Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київради (КМДА), система єдиного електронного квитка розробляється на базі комунальних підприємств «Київський метрополітен» та «Київпастранс», пишуть у прес-службі. Заплановано, що цього тижня буде оголошено конкурс на закупівлю обладнання, яке потрібне для запровадження е-квитка в наземному пасажирському транспорті.
За словами директора Департаменту інформаційних технологій КМДА Юрія Назарова, електронний квиток в Києві вже є, але тільки у підземному транспорті. Наступним кроком у КМДА планують купити валідатори та бортові комп’ютери для автобусів, тролейбусів та трамваїв «Київпастрансу». Потім – впровадити інформаційну систему електронного квитка.
Читайте також: Корейська компанія готова інвестувати 700 млн гривень, щоб за два роки впровадити в Києві е-квиток
На другому етапі відбудеться модернізація технічної бази метрополітену та підключення вже до нової системи е-квитка, каже Назаров.
За даними ЄБРР, у містах Західної Європи втрати при зборі виручки у міському транспорті складають 2-3%, у Східній Європі — 2-7%. В українських містах маємо втрати у 25-40%. В першу чергу, це стається через використання паперових квитків, людський фактор та відсутність автоматичного обліку пільговиків. Запровадження електронного квитка вирішить цю проблему — переконані депутати Київради.
Депутати кажуть, що введення е-квитка допоможе боротись з корупцією у цій сфері.
Заплановано, що у столиці відповідна система повноцінно запрацює з другого кварталу 2018 року.
Раніше ми писали про те, що треба зробити з транспортом в Києві, перш ніж запровадити е-квиток.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті