Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23639 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В комунальній корпорації пояснили таке рішення збільшенням кількості велолюбителів.

Фото: facebook.com/kievavtodor

Вітчизняні комунальники намагаються перейняти досвід Сполучених Штатах Америки, Франції, Англії, Бельгії та Румунії, де власникам велосипедів дозволено рухатись разом з громадським транспортом. Згідно з повідомленням «Київавтодору», громадський транспорт рухається містом з середньою швидкістю 20 км/год, що безпечніше, ніж пересуватися по дорозі разом з автівками, швидкість яких перевищує 60 км/год.

Практика проїзду в смугах громадського транспорту потребує їх облаштування спеціальними знаками та дорожньою розміткою. У Нацполіції на запит «Київавтодору» погодились на експеримент.

Комунальники разом з поліцією уможливлять рух велосипедистів по виділеній смузі для громадського транспорту на таких шляхах: бульвар Дружби Народів, проспект Валерія Лобановського, Чоколівський бульвар, вулиця Вадима Гетьмана, вулиця Олександра Довженка, вулиця Олени Теліги, проспект Степана Бандери, Московський міст, проспект Генерала Ватутіна, бульвар Перова, проспект Визволителів, вулиця Будівельників та просп. Миру.

У свою чергу, в Асоціації велосипедистів Києва попереджають, що поки лише на бульварі Перова помічено спеціальні дорожні знаки, які дозволяють рух велосипедистам. Решта вулиць ще не обладнана відповідними знаками та розміткою.

Раніше, у Львові відремонтували вулицю Садову, зробивши її більш зручною для пересування на велосипеді.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button