Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві розпочався великий дорожній експеримент.

Як повідомлялось раніше, Контрактова площа та частина вулиці Сагайдачного стали єдиною пішохідною зоною з 1 серпня орієнтовно до 15 вересня 2017 року. Навколо Контрактової з усіх боків встановили бетонні блоки та тимчасові дорожні знаки. «Хмарочос» прогулявся Подолом у перший ранок дії нової пішохідної зони в Києві.

Історія

Проект перетворення площі та частини вулиці Сагайдачного на простір для пішоходів існував у столиці щонайменше з 2013 року, коли була запропонована прогресивна схема руху автівок Старим Подолом. У 2015 році на благоустрій Контрактової був проведений архітектурний конкурс, переможцем якого стала концепція «Київська вітальня». У ній передбачається мощення пішохідної зони жовтим клінкером та висадка нових дерев на Сагайдачного (ділянка має стати пішохідним бульваром) та навколо Контрактової. Зараз стенд із цим проектом стоїть на площі і з ним може ознайомитись будь-хто.

Концепція-переможець конкурсу KONTR/ACT

У 2016 році вулицю Сагайдачного почали перекривати у вихідні та святкові дні, крім того тут проходило багато спортивних та розважальних подій, під час яких перекривалась уся територія майбутньої пішохідної зони. У червні 2017 року був презентований проект капітального ремонту скверу №3 на Контрактовій, що знаходиться найближче до виходів з однойменної станції метро. Незабаром тут має з’явитись алея ясенів, нові газонні ділянки та місця для сидіння. Для втілення цього проекту з території скверу прибрали усі кіоски.

Проект капітального ремонту скверу студії ландшафтного дизайну Максима Коцюби

Дорожній експеримент

Наступним кроком у реалізації цього масштабного проекту є дорожній експеримент, який триватиме щонайменше півтора місяці.

Ділянка, на якій діє режим пішохідної зони

Для його проведення територію пішохідної зони обмежили для автомобілів бетонними блоками та запустили тимчасову схему руху, яка передбачає створення паркувальних місць біля Києво-Могилянської Академії та супермаркету «Сільпо» на вулиці Сагайдачного.

Першого серпня о дев’ятій ранку «Хмарочос» прогулявся не тільки новоствореною площею для пішоходів та велосипедистів, а й паралельними вулицями, якими пустили автомобільний рух.

У годину пік заторів там помічено не було, більше того, через велику кількість перехресть та наземних переходів водії не перевищували швидкість, не газували.

Після завершення експерименту має бути ухвалення рішення щодо створення постійної пішохідної зони, а також нової схеми організації дорожнього руху.

У ній передбачається введення на більшості вулиці на Старому Подолі одностороннього руху. Координатори проекту кажуть, що нові правила на Подолі можуть почати діяти вже у наступному році.

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button