Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 26 днів. За цей час ми опублікували 26905 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Про це розповіли у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, повідомляє Економічна Правда.

Фото: Европа Сегодня
Проект на даний час перебуває на розгляді в міністерстві. У проекті ДБН «Споруди транспорту. Вулиці та дороги населених пунктів» ширина смуги руху в містах передбачена на рівні 3,0 метрів, житлових вулиць та проїздів – 2,75 метри, а магістральних доріг у великих містах – 3,5 метри.
Читайте також: Вужчі автодороги – більше живих киян
У той час, як сьогодні будівельними нормами ширина смуги руху передбачена: 3,75 метри – для І та ІІ категорій дороги, 3,50 метри – для ІІІ, 3,0 метри – для IV, а для V категорії ширина проїзної частини передбачена на рівні 4,5 метри без розділення її на смуги руху.
Очільник «Укравтодору» заявляв раніше, що на нових дорогах зростає кількість ДТП. Він вважає зниження швидкості в містах з 60 км/год до 50 км/году необхідним.
Нагадаємо, що в Україні почали запроваджувати заходи для примусового зменшення швидкості на дорогах. На Полтавщині вже облаштували першу в Україні систему уповільнення дорожнього руху, а також з’ясувалося, що Україна посідає 10 місце в світі за рівнем смертності на дорогах. В результаті дорожньо-транспортних пригод в Україні гине 93 людини на один мільйон населення.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті