Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Про це розповіли у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, повідомляє Економічна Правда.
Проект на даний час перебуває на розгляді в міністерстві. У проекті ДБН «Споруди транспорту. Вулиці та дороги населених пунктів» ширина смуги руху в містах передбачена на рівні 3,0 метрів, житлових вулиць та проїздів – 2,75 метри, а магістральних доріг у великих містах – 3,5 метри.
Читайте також: Вужчі автодороги – більше живих киян
У той час, як сьогодні будівельними нормами ширина смуги руху передбачена: 3,75 метри – для І та ІІ категорій дороги, 3,50 метри – для ІІІ, 3,0 метри – для IV, а для V категорії ширина проїзної частини передбачена на рівні 4,5 метри без розділення її на смуги руху.
Очільник «Укравтодору» заявляв раніше, що на нових дорогах зростає кількість ДТП. Він вважає зниження швидкості в містах з 60 км/год до 50 км/году необхідним.
Нагадаємо, що в Україні почали запроваджувати заходи для примусового зменшення швидкості на дорогах. На Полтавщині вже облаштували першу в Україні систему уповільнення дорожнього руху, а також з’ясувалося, що Україна посідає 10 місце в світі за рівнем смертності на дорогах. В результаті дорожньо-транспортних пригод в Україні гине 93 людини на один мільйон населення.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті