Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24989 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В КМДА підписали угоду з китайськими інвесторами про побудову четвертої гілки метро в столиці.

metro.kiev.ua

Мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уін підписали угоду щодо будівництва четвертої лінії метро у Києві, повідомляє прес-служба КМДА. Дана угода передбачає створення робочої групи з українських та китайських спеціалістів. Вони розроблять технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.

Нагадаємо, що у жовтні перший віце-прем’єр-міністр України-міністр економічного розвитку та торгівлі Степан Кубів заявив, що інвестори з Китаю мають профінансувати будівництво гілки метро на Троєщину на 85%. Планується, що вони видадуть кредит на 20 років під 2% річних. Прогнозована вартість будівництва 2 млрд доларів США.

Проект передбачає будівництво нової лінії метрополітену протяжністю майже 18 км з 13-ма станціями. Окрім цього, буде побудована пересадочна лінія протяжністю 1 км між кільцевою електричкою та новою гілкою. Орієнтовний термін будівництва – 5 років.

Читайте також: Міфічне метро: чи доїде воно на Троєщину

«Розвиток транспортної інфраструктури є одним із головних пріоритетів для столичної влади. Один із важливих проектів – добудова Подільсько-Воскресенського мосту. І переговори про добудову мосту ми ведемо з німецькими інвесторами. А коли буде готовий міст, це дасть можливість для наступного кроку – будівництва четвертої лінії столичного метро на Троєщину», – зазначив Віталій Кличко під час церемонії підписання. У свою чергу Го Уін зазначив, що питання розбудови метро в столиці є нагальним. «Ми знаємо, що 4 гілка метро є нагальною для Києва, адже наш проект має зв’язати обидва береги Дніпра та нарешті вирішити транспортні проблеми масиву Троєщина», – зазначив заступник голови China Pacific Construction Group.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button