Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Компанія «Імперія-Арго» опублікувала календар з обкладинкою, яка об’єктивує жінку.

imperiya-agro.com
Фотографії вже викликали обурення в соціальних мережах. На першій та останній сторінці зображено, як керівники компанії їдять суші з тіла оголеної жінки. На фото намагалися зобразити японський ритуал, який виник у самурайський період – ніотаморі. Він полягає у тому, що голе тіло жінки «посилить» смакові відчуття під час споживання їжі.
Подібні зображення є сексуальною об’єктивацією: жінка упредметнюється, а її абстрактний образ містить ряд штучно наділених характеристик.

imperiya-agro.com

imperiya-agro.com
Варто зауважити, що у всьому календарі з 12 сторінок, лише на чотирьох з них присутні жінки. Бухгалтери та менеджерки зображені на спільному фото, на якому вони займаються йогою. Натомість їхні колеги чоловіки зображені в образах пожежників, регбістів та спортсменів.
Додамо, що нещодавно оголосили про аукціон власники сексистського акаунту @perepichka_1981. В акаунті публікували фото оголених дівчат, що куштували відомий столичний фаст-фуд.
Тим часом у світі діє рух Time`s up – направлений проти сексуальних домагань, харасменту і нерівності на роботі. Його підтримало понад 300 представників театральної сфери, кіноіндустрії та телебачення США.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті