Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23543 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Компанія «Імперія-Арго» опублікувала календар з обкладинкою, яка об’єктивує жінку.

imperiya-agro.com

Фотографії вже викликали обурення в соціальних мережах. На першій та останній сторінці зображено, як керівники компанії їдять суші з тіла оголеної жінки. На фото намагалися зобразити японський ритуал, який виник у самурайський період – ніотаморі. Він полягає у тому, що голе тіло жінки «посилить» смакові відчуття під час споживання їжі.

Подібні зображення є сексуальною об’єктивацією: жінка упредметнюється, а її абстрактний образ містить ряд штучно наділених характеристик.

imperiya-agro.com

imperiya-agro.com

Варто зауважити, що у всьому календарі з 12 сторінок, лише на чотирьох з них присутні жінки. Бухгалтери та менеджерки зображені на спільному фото, на якому вони займаються йогою. Натомість їхні колеги чоловіки зображені в образах пожежників, регбістів та спортсменів.

Додамо, що нещодавно оголосили про аукціон власники сексистського акаунту @perepichka_1981. В акаунті публікували фото оголених дівчат, що куштували відомий столичний фаст-фуд.

Тим часом у світі діє рух Time`s up – направлений проти сексуальних домагань, харасменту і нерівності на роботі. Його підтримало понад 300 представників театральної сфери, кіноіндустрії та телебачення США.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button