Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян опублікував перелік змін у сфері автобусних перевезень.
«Підготовку цієї реформи ми розпочали у 2016. Це були довгі два роки нервів, блокувань і протидії, боротьби, але воно того вартує! Сьогодні зроблено перший надважливий крок в реформуванні пасажирських автобусних перевезень – на засіданні Уряду схвалено необхідні зміни до постанов Кабінету Міністрів України, які дозволять змінити ситуацію на ринку регулярних автобусних перевезень на всій території України вже у найближчій перспективі», – написав міністр.
Зміни стосуються Порядку проведення конкурсу на регулярних автобусних маршрутах та Правил надання послуг на автомобільному транспорті. Серед нововведень:
- запровадження конкурсу на міжобласні автобусні маршрути за заявницьким принципом;
- запровадження вимог щодо обов’язкової наявності на міських і приміських маршрутах автобусів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю у кількості 35% до кінця 2019, а з 2020 року – 50%;
- перевага на конкурсі надаватиметься перевізнику, який пропонує низькопідлогові автобуси, електробуси, автобуси з більшою категорією екологічності (Євро 3-Євро 6);
- перевізнику, який працював на маршруті без порушень, надається право продовжити дозвіл ще на 5 років за умови інвестування в оновлення автопарку;
- спрощення процедури проведення конкурсу на внутрішньообласні, приміські, міські автобусні маршрути внаслідок зменшення кількості документів, які подаються на участь у конкурсі та поступовий перехід на електронну систему подачі документів;
- спрощення процедури відкриття нових автостанцій та врегулювання давно наявної проблеми взаємовідносин перевізників та автостанцій.
Як зазначив Омелян, такі зміни дадуть можливість адаптувати маршрутну мережу та мережу автостанцій до потреб громадян та створити загальнодоступний реєстр маршрутної мережі автобусних сполучень по всій Україні.
Нагадаємо, Департамент транспортної інфраструктури КМДА спільно з Комунальною службою перевезень розробили інформаційний ресурс в якому можна знайти інформацію про всі маршрути, схеми руху та конкурси на перевезення пасажирів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті