Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 128 днів. За цей час ми опублікували 25035 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Як повідомляє депутат та член транспортної комісії Київради Прохор Антоненко, з 73 експонатів, що представлені в музеї, лише один має все обладнання, а решта частково комплектні або порожні.
Музей знаходиться на вул. Виборзькій, 111 та має площу майже 4 га.
Як зазначає депутат для видання «Громада Київщини», деякі експонати знищили упродовж останніх років. У більшості з них розірвані та зім’яті кузови.
Керівництво музею фактично не виконує наказ «Київпастрансу» №66 від 5.03.2015р: «З рухомого складу, що передається в Історичний експозиційно-реставраційний центр, забороняється демонтувати будь-яке обладнання. Зокрема, забороняється позбавляти вагони властивості пересуватись самостійно та будь-яких наявних деталей, навіть декоративних та не оригінальних».
У свою чергу в сюжеті ТСН минулого року, директор музею Роман Щипков переконував, що в музеї 69 відреставрованих автобусів. Проте лише одиниці на даний момент виглядають пристойно.
«Це історичний експозиційно-реставраційний центр. Тобто це означає, що усі машини, які мають історичну цінність, повинні бути долучені до експозиції, або принаймні бути прийнятими під охорону для реставрації у майбутньому. Підкреслю, що це не надто коштовна справа – треба просто забрати відсторонену від експлуатації справну машину та виконати її консервацію», – розповідає Антоненко.
Додамо, що два роки тому міська влада підтримала ініціативу створення музею громадського транспорту та розробила концепцію його розвитку. На даний момент, музей та його експонати перебувають в занедбаному стані.
Нагадаємо, у Празі помітили як погіршився стан трамвая, нещодавно переданого Києву
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті