Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23423 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Дизайнери наслідували стиль картки для проїзду в київському метро.

Фото: «Агенти змін»

Команда дизайнерів «Агенти змін» розробила дизайн єдиного електронного квитка для проїзду в наземному громадському транспорті.

Дизайнери вирішили пофантазувати, як виглядатиме е-квиток, після того, як «Київпастранс» почав встановлювати валідатори й заявив, що планує відмовитись від паперових квитків.

Оскільки інформації про е-квитки небагато, автори виходили з того, що це буде єдиний квиток і діятиме він в усіх видах транспорту, як це відбувається в усіх європейських містах із розвиненою транспортною мережею.

«Агенти змін» зробили квиток для наземного транспорту за зразком створеної ними раніше проїзної картки київського метро. Жовтий колір обрали, оскільки зараз це домінуючий колір громадського транспорту в Києві.

Лицьову сторону прикрашає сітка вулиць центру Києва – Майдану Незалежності, Європейської площі та Хрещатика. На білій смузі розміщено логотипи шести видів транспорту: метро, трамвай, автобус, тролейбус, фунікулер та міська електричка.

Фото: «Агенти змін»

Нагадаємо, схеми Київського метрополітену також розробили «Агенти змін». Цю роботу вони роблять безкоштовно.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button