Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 131 днів. За цей час ми опублікували 25061 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Систему Sky Way розробили у 1970-х роках як «естакаду для загальнопланетного транспортного засобу».
У КМДА створено робочу групу для реалізації проекту інноваційної системи Sky Way, яка сполучила би Поштову площу і район Троєщина. Документи опублікував транспортний спеціаліст Віктор Петрук.
SkyWay – це розроблена ще в 1970-х роках інженером Анатолієм Юницьким надземна система естакадного типу, в якій рух організовано за допомогою підвісних рейок, натягнутих між опорами. Система проектувалася як «естакада для неракетної космічної транспортної системи загальнопланетного транспортного засобу».
Маршрут SkyWay пропонується прокласти між зупинками Поштова площа та Троєщинський ринок (вул. Закревського).
Згідно з наказом КМДА, датованим 11 квітня, робоча група має надати пропозиції з реалізації проекту до 12 квітня.
Петрук також опублікував тези аванпроекту SkyWay, який в 2017 році планували прокласти між Одесою та масивом Котовського. Передбачалося, що рейково-струнною лінією з інтервалом 30 секунд їздитимуть 62 «юнібуса», кожен з яких вміщає 14 пасажирів. Час у дорозі складе 20 хвилин, а коштуватиме поїздка 13,4 грн. В аванпроекті також зазначалася можливість руху «юнібусів преміум-класу».
Петрук зауважує, що система SkyWay дуже чутлива до вітру, особливо переривчастого, а вісім станцій лінії покриють лише 1,7% Одеси. Він також виклав запитання та критику одеського проекту SkyWay у вигляді таблиці, але, за його словами, не отримав відповіді ані від розробників, ані від автора ідеї Анатолія Юницького.
Віктор Петрук також зазначає, що до робочої групи з реалізації SkyWay у Києві увійшли ті самі фахівці Департаменту містобудування та архітектури, які «нещодавно зарубали проект продовження борщагівської лінії трамваю до Палацу Спорту як несвоєчасний, та такий, що не відповідає Генеральному плану».
Нагадаємо, у лютому міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив про плани створити тестовий майданчик для реалізації Hyperloop в Україні. Користувачі соціальних мереж відповіли фотожабамии та жартами.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті