Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На Подолі змінять напрями руху вулиць. Реорганізація руху передбачана проектом реконструкції Контрактової площі під назвою «Київська вітальня».

Зображення: «Київська вітальня»

На перехрестях вулиць Хорива та Волоської, а також вул Хорива та вул. Набережно-Хрещатицької, згідно з розпорядженням КМДА, встановлять світлофори.

Одностронніми стануть:

вул. Констянтинівська від вул. Верхні вал до вул. Хорива

вул. Констянтинівська від вул. Притисько-Микільської до вул.Межигірської

вул. Хорива від вул.Костянтинівської до вул. Межигірської

вул. Григорія Сковороди від вул. Почайнинської  до вул. Набережно-Хрещатицької

вул. Григорія Сковороди від вул. Волоської до Контрактової площі

вул. Іллінська вуд вул. Набережно-Хрещатицької до вул. Почайнинської

Змінять напрям одностронньої  вулиці:

вул. Іллінська від вул. Волоської до вул. Братської

вул. Братська від вул. Іллінської до вул. Борисоглібської

вул. Волоська від вул. Борисоглібської до вул. Верхній Вал

Двосторонніми стануть:

вул. Іллінська від вул. Почайнинської до вул. Волоської

вул. Межигірська від вул.Григорія Сковороди до вул. Спаської

Перетворення відбуваються в рамках проекту «Київська вітальня», який в 2015 році переміг у конкурсі на благоустрій Контрактової площі. Оскільки, проект передбачає, що Контрактова площа та вулиця Сагайдачного будуть пішохідними, то нові правила руху мають розвантажити потік транспорту на вулицях Подолу. Для розробки нової  схеми руху в 2013 департамент транспортної інфраструктури КМДА провів транспортне дослідження, яке двічі коригувалося. Також компанія А+С Україна провела транспортне моделювання наявних та потенційних схем руху на Подолі. На основі цього моделювання й розробили нову схему руху. 

Раніше «Хмарочос» писав про проект зміни руху на Подолі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button