Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 25 днів. За цей час ми опублікували 26899 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Київська міська державна адміністрація підписала Декларацію про співпрацю з «ProZorro.Продажі». Документ закладає основу для старту пілотного проекту щодо розміщення об`єктів реклами в м. Києві на відкритих електронних майданчиках.

Фото: reklama-metro.com

КМДА підписала Декларацію про співпрацю з «ProZorro.Продажі», в якій ідеться про створення пілотного проекту щодо розміщення об’єктів реклами в Києві на відкритих електронних аукціонах. У рамках цього проекту на аукціони будуть виставляти право на розміщення реклами у КП «Київський метрополітен». Лот дає право розміщувати рекламу на вагонах та станціях метрополітену.

Перші лоти в системі мають з’явитися протягом 2 місяців з моменту підписання Декларації.

«Ми очікуємо, що пілотний проект буде більш ніж успішним, – розповів в.о. директора ДП «Прозорро.Продажі» Олексій Соболев. – На користь цього свідчить позитивний досвід прозорих аукціонів як у столиці, так і в регіонах. Наприклад, у Києві ми провели десятки успішних аукціонів із продажу прав на проведення сезонних ярмарків, часто стартова ціна зростала вдвічі. Ми також успішно продали право на оренду торгового місця на легендарній Бессарабці. Ну а про продаж вагонів Київського метрополітену чули усі».

Після успішного завершення пілотного проекту використання системи буде поширене і на інші комунальні підприємства столиці.

Додамо, що у квітні 2017 року Київрада ухвалила нові Правила розміщення зовнішньої реклами.

Нагадаємо, що дитяча зона на Михайлівській площі перетворилась на рекламу бренду, комерціалізуючи публічний простір.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button