Київська міська державна адміністрація підписала Декларацію про співпрацю з «ProZorro.Продажі». Документ закладає основу для старту пілотного проекту щодо розміщення об`єктів реклами в м. Києві на відкритих електронних майданчиках.

Фото: reklama-metro.com
КМДА підписала Декларацію про співпрацю з «ProZorro.Продажі», в якій ідеться про створення пілотного проекту щодо розміщення об’єктів реклами в Києві на відкритих електронних аукціонах. У рамках цього проекту на аукціони будуть виставляти право на розміщення реклами у КП «Київський метрополітен». Лот дає право розміщувати рекламу на вагонах та станціях метрополітену.
Перші лоти в системі мають з’явитися протягом 2 місяців з моменту підписання Декларації.
«Ми очікуємо, що пілотний проект буде більш ніж успішним, – розповів в.о. директора ДП «Прозорро.Продажі» Олексій Соболев. – На користь цього свідчить позитивний досвід прозорих аукціонів як у столиці, так і в регіонах. Наприклад, у Києві ми провели десятки успішних аукціонів із продажу прав на проведення сезонних ярмарків, часто стартова ціна зростала вдвічі. Ми також успішно продали право на оренду торгового місця на легендарній Бессарабці. Ну а про продаж вагонів Київського метрополітену чули усі».
Після успішного завершення пілотного проекту використання системи буде поширене і на інші комунальні підприємства столиці.
Додамо, що у квітні 2017 року Київрада ухвалила нові Правила розміщення зовнішньої реклами.
Нагадаємо, що дитяча зона на Михайлівській площі перетворилась на рекламу бренду, комерціалізуючи публічний простір.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті