Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23477 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Департаменті містобудування та архітектури заявили, що проекту лінії від Старовокзальної до «Палацу Спорту» немає у містобудівній документації, стверджує транспортний спеціаліст Віктор Петрук.

Фото: «Київпастранс»

Головний архітектор Києва Олександр Свистунов відмовився погоджувати проект будівництва лінії трамвая від Старовокзальної до «Палацу Спорту» через те, що він не відповідає проекту Генплану-2020. Про це повідомив колишній головний спеціаліст Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Віктор Петрук.

Проект обговорювали автори нової гілки трамвая на переговорах із Департаментом містобудування та архітектури і КО «Інститут Генерального плану Києва».

За словами Петрука, Свистунов аргументував відмову тим, що цієї трамвайної лінії немає у містобудівній документації, а внести в документацію зміни на підставі вже розробленого техніко-економічного обґрунтування неможливо.

«Заявлено, також, що це стосуватиметься будь-якого іншого інфраструктурного проекту, якого немає в мертвій містобудівній документації», – написав Петрук, додавши, що Київ вже десять років живе без Генерального плану.

Він, зокрема, розкритикував пункт відмови, в якому йдеться про те, що піковий пасажиропотік перевищує провізну здатність швидкісного трамваю (10-20 тисяч пасажирів на годину) і звичайного трамваю (6-12 тисяч пасажирів на годину).

Так, фахівці ДМА та КО «Інститут Генерального плану» розрахували піковий пасажиропотік, помноживши загальний пасажиропотік на коефіцієнт добового приведення. Вийшло, що пасажиропотік в години пік складає 48-65 тисяч пасажирів на годину.

«Це, якби ви, розраховуючи площу земельної ділянки, потрібну для зведення будинку, ділили об’єм будинку на довжину фасаду, – пише Петрук, зазначивши, що насправді піковий пасажиропотік на критичному перегоні «Гарматна» – «Індустріальна» складає трохи більше 17 тисяч пасажирів на годину.

Нагадаємо, нещодавно «Хмарочос» дізнався аргументи Департаменту містобудування та архітектури КМДА проти продовження швидкісного трамваю в центр та попросив транспортного експерта їх прокоментувати.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button