Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мешканцям запропонують ходити до Голосіївського парку через підземні переходи.

Фото: Wikipedia

«Київавтодор» оголосив тендер на розробку проекту реконструкції Голосіївського проспекту (кол. 40-річчя Жовтня), за яким пропонується розширити ділянку від Голосіївської площі до вулиці Васильківської на кілька смуг. Оголошення опубліковано на сервісі Prozorro.

У робочому проекті пропонується «збільшити пропускну спроможність Голосіївського проспекту шляхом зміни організації дорожнього руху та збільшення кількості смуг руху, не порушуючи існуючих меж Голосіївського парку».

Крім того, заплановано побудувати ще чотири підземні переходи: на примиканні вулиці Полковника Потєхіна, до центрального входу до Голосіївського парку, в районі примиканні вулиці Михайла Стельмаха, на перегоні між вулицями Героїв Оборони та Васильківської.

«Київавтодор» оцінив розробку проектно-кошторисної документації у 10 млн грн.

«У світі звужують дороги і засипають підземні переходи — а у Києві навпаки», – прокоментував наміри «Київавтодору» волонтер Сергій Пасюта.

У 2016 році КМДА анонсувало перетворення Голосіївського проспекту на магістраль із вісьмома смугами. Проти цього виступили місцеві мешканці та міські активісти, які прийшли під стіни мерії з лозунгами «Нам і так немає чим дихати». Тодішній директор Департаменту транспорту КМДА Сергій Майзель пообіцяв учасникам мітингу, що Голосіївський проспект не чіпатимуть.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button